placeholder

Har du stor passion för service och önskar ett varierande jobb?

Ansök här

Vill du bli en del av ett familjärt team med högt i tak och positiv anda? Har du erfarenhet av service och kundbemötande och vill jobba i en ansvarstagande roll? Då är tjänsten som serviceplanerare hos oss, med kontor i Kista, något för dig!

Om rollen

I den här rollen kommer du att ansvara för att planera våra serviceteknikers vardag så att våra kunder får den bästa servicen. Du tillhör ett team av flertalet serviceplanerare som ansvarar för olika distrikt och servicetekniker. Dina kollegor och chef sitter tillsammans på kontoret i Kista.

I din roll som serviceplanerare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

Ansvara för att planera och koordinera ett tiotal serviceteknikers vardagliga arbeten

Kontakt med underleverantörer gällande exempelvis slamtömningar, vattenprover och halltvättar

Ta emot samtal från kunder gällande bland annat planerad service av biltvättsanläggningar och felanmälningar

Fakturera kunder för teknikernas arbete

Du kommer att arbeta i fältservice-systemet Evatic och faktureringsystemet Jeeves

Tjänsten har start omgående. Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning med placering i Kista. Du rapporterar till chefen för Serviceplaneringen.


Ansök här

Vi erbjuder

Kul på jobbet. Kunniga och roliga kollegor, mycket skratt och möjlighet att lära sig mycket av varandra

Stor variation i vardagen

Som branschledande och växande företag finns möjlighet till att bidra med din kunskap i olika projekt

Valet till privat sjukvårdsförsäkring eller friskvårdsbidrag

Möjlighet till årlig bonus

Sociala aktiviteter tillsammans med teamet och hela företaget

Årlig gemensam kick-off, senast var vi i en helg i Istanbul

Tjänstepension och generösa trygghetsförsäkringar via SEB

Om dig

För oss är din personlighet viktig. För att trivas hos oss behöver du dela vår anda, vilket gör oss unika och framgångsrika. Det skapar också förtroende hos våra kunder och mot varandra som kollegor. Du har en starkt förmåga att ge hög service och skapa goda kollegor och kunder. Du får personer i din omgivning att känna sig sedda. Vidare gillar du att ta eget ansvar och kan arbeta självständigt med en stark känsla för ordning och reda och tänka steget längre.

Förutom det, är det extra viktigt att du för denna roll:

God lokalkännedom

Styra och leda servicetekniker i deras vardag

Har god förmåga att hantera flertal parallella uppgifter

Vågar ta snabba beslut

Har god problemlösningsförmåga och förmåga att omprioritera under din dag

Är kommunikativ, tydlig, noggrann

Har tidigare erfarenhet av att jobbat med fakturering

Har gymnasieutbildning och cirka två års erfarenhet av att jobba med kunder och service

God IT-vana (Officepaketet, och planeringsverktyg)

Det är ett stort plus om du tidigare har jobbat inom biltvättsbranschen men inget krav

Vi går igenom ansökningar och träffar personer löpande så skicka din ansökan redan idag. Vi planerar att ha rekryteringen klar under november. Önskar du mer information om tjänsten når du vår HR-chef Emma på emma.wincrantz@washtec.se eller +46 (0)72-530 73 80. Tyvärr kan vi inte ta emot någon ansökan via mail.

Varmt välkommen med din ansökan!

placeholder